Παρασκευή, Μαΐου 14

Τρύπα από τρύπα??

Διαμαρτυρία από τον κύριο Π.Π
Τη περασμένη Κυριακή το πρωί, είχα δύο πεντά-ευρα....Το βράδυ είχα μείνει με ένα από δαύτα ( που ξανακούστηκε μου είπαν κάτι τύποι με μπαλόνια αντί κεφάλια, να πληρώνουμε την πρόσκληση...)

Τη Δευτέρα βρέθηκα σε μεγάλο δίλημμα... Τι θα κάνω το άλλο μου το πεντά-ευρο!!! Λουκουμάδες, μπουγάτσα ή εξαργύρωση μιας ακόμη πρόσκλησης?? Σκέφτομαι και συνέχεια εκείνους τους τύπους με τα μπαλόνια αντί κεφάλια, να μου φωνάζουν μην πληρώνεις.....)

Τη Τρίτη τα έκανα απάνω μου από τη χαρά μου.....Ελεύθερη λέει η είσοδος.... Άρα μου μένει να διαλέξω ανάμεσα στις λουκουμάδες και τη μπουγάτσαααα!!! Ωραίο το δίλημμα, δεν είναι?? Αποφασίζω να αφήσω την έκδοση της απόφασης μου για τις επόμενες μέρες, άλλωστε το Σ/Κ αργεί...

Πτήσεις στο λιμάνι, διαγγέλματα στη πλατεία με τις σκέψεις εναλλάξ στις λουκουμάδες και τη μπουγάτσα...

Και ήρθαν τα μαντάταααα... Διαδικασίες λέει για έκδοση και θεώρηση εισιτηρίων λέει κίνησαν για τα ματς του Σ/Κ λέει...

Έμεινα για λίγο ακίνητος σαν το πουλί πάνω στο εικοσάρικο της χούντας...
Το πήρα απόφαση....απογειώθηκα για του Μανάρα έχοντας στα μάτια μου μπροστά τις τρύπες από τις λουκουμάδες....
Τι να πεις τρύπες στις λουκουμάδες , τι να πείς στα εισιτήρια..τρύπες οι μεν, τρύπες και οι άλλες..
ΒΡΕ ΔΕ ΜΕ Χ-Ε-Ζ-Ε-Τ-Ε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Συντακτική Ομάδα δεν φέρει ΚΑΜΙΑ ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται. Ρατσιστικά σχόλια θα ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ!
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.