Δευτέρα, Νοεμβρίου 1

Γ.Κακούσιος στον αέρα στην Αθλητική Χίο... Τα Γιατί και η....μύγα....



Ατάκες Κακούσιου, στην εκπομπή Αθλητική Χίος

* Με πολεμούσαν από την αρχή, πίσω και μπροστά από τη πλάτη μου.

*Ακόμα και τους ποδοσφαιριστές πολεμούσαν.

* Κάποιον εμπόδιζα.

* Μία ''μύγα'' που της αρέσουν οι βρομιές, είναι η πληγή του Χιώτικου ποδοσφαίρου και την ξέρετε .

* Είχα ενημερώσει τον πρόεδρο για τη ''μύγα''.

*Κερδίζαμε με 2 γκολ είχαμε πρόβλημα, με 1 είχαμε πρόβλημα, με 3 τα ίδια.

* Η Χίος είναι μικρή, όλοι ξέρουν ποιος είναι η ''μύγα''....μη λέμε ονόματα.

*Από την αρχή τα προβλήματα ήταν πολλά.

* Έκανα υπομονή έως τώρα μόνο και μόνο για τον πρόεδρο.

* Σας είπα, οι μύγες επιβιώνουν εις βάρος των άλλων, είναι τα λεγόμενα παράσιτα.

*Κερδίζαμε και κάποιοι θύμωναν.

*Μύγες οι άνθρωποι χωρίς ταυτότητα.
*********************************************************************
Παρέμβαση με ερώτηση Ι.Σιδεριδάκη από Θεσσαλονίκη

''Ο Λαμπρούκος έφαγε τον Κακούσιο''???
*********************************************************************

Παρέμβαση μέλους της διοίκησης....(Αυγουστής)
'' Ο κύριος Κακούσιος έκανε ενδεκάδα με 12 ποδοσφαιριστές με αποτέλεσμα να αχρηστεύσει το υπόλοιπο ρόστερ, το οποίο και λογικό είναι να ξεσηκωθεί, όπως και επίσης αχρήστευσε τις ακαδημίες της ομάδας.....Άλλα του ζητήσαμε και άλλα έκανε......Δεν πήγαινε άλλο....Δεν μας ενδιαφέρει το πρωτάθλημα, θέλαμε να προωθήσουμε νέα παιδιά για το μέλλον, ο Κακούσιος συμφώνησε με αυτό αλλά δεν το εφάρμοσε.....
Θέλουμε να παραμείνει στην ομάδα, είναι πολύ καλός προπονητής αλλά θα πρέπει να εναρμονίσει την φιλοσοφία του με τη δική μας...
Για τη μύγα έχει δίκιο και κακώς την έχουμε μέσα στα πόδια μας, τόσα χρόνια....

*********************************************************************************


Παρέμβαση και ο Λάμπρος Αποστολής...
Είμαι η Μύγα και δε κρύβομαι.....Ο κύριος Κακούσιος μου έκανε πρόταση να γίνω βοηθός του σε άλλη ομάδα την επόμενη περίοδο....Είναι δυνατόν εγώ να μπορώ επηρεάζω ανθρώπους σαν τον κύριο Λαμπρινούδη??? Τον σεβασμό τον έχουν όσοι τον αξίζουν.....Πως δηλαδή όλοι σέβονται τον Σ.Παπαθεοδώρου??? Βγήκε ποτέ ο Στέφανοςνα πει κουβέντα για μένα??...Δεν έχω καμία ευθύνη για όσα συμβαίνουν στη Δάφνη....
Τη χειρότερη διαχείριση ποδοσφαιρικού ρόστερ που έχω δει ποτέ, την έζησα φέτος με προπονητή αυτόν τον κύριο.....
Στην ομάδα μόνο δίνω πολλά χρόνια τώρα και δεν παίρνω τίποτα....
Το 7 στα 7 δεν έχει σημασία, με το υλικό που έχει η ομάδα πάει και με αυτόματο πιλότο....
Για να δουλέψεις σε τέτοια ομάδα κύριε, πρέπει να έχεις ''μπάλες''....
Κόντεψε να διαλύσει την ομάδα....6 παίκτες στη προπόνηση, αδιανόητο για αυτήν την ομάδα...
Αν νομίζουν πως το κακό της ομάδας είμαι εγώ, πάω σπίτι μου....



1 σχόλιο:

Η Συντακτική Ομάδα δεν φέρει ΚΑΜΙΑ ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται. Ρατσιστικά σχόλια θα ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ!
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.