Τρίτη, Μαΐου 21

Μη δίνετε σημασία....Ήταν ληγμένα τα χαπάκια και ἐπῆλθεν τρικυμία στο ρετιρέ...!

*χαπάκια σουρδήσεως ...(με το συμπάθειο..)

Και εδήλωσεν από την Θεσσαλονίκην ο Πατριάρχης του Χιώτικου ποδοσφαίρου.....
ΕΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ!!!!
Επροηγήθησαν τόσοι και τόσοι, ήρθεν και η σειρά του....!

υ.γ 1
Μεταδοτική τελικά η κωλοτουμπίαση...!

υ.γ2
Μην παίρνεις τηλέφωνο, σε Χατζατζάρηδες δε μιλάω....!


( Ο Χατζατζάρης στο 1,45' στο βίντεο δηλώνει....Βρε ματάκια μου τι λες!! Εγώ όλους τους δουλεύω!! Κάνω αντίσταση, για δες, για αυτό και προοδεύω...!!)

υ.γ3
Ο Πατριάρχης είχε να πάρει τηλέφωνο ένα μήνα σχεδόν, μετά την ομολογία θα πιάσουμε Χριστούγεννα....!

υ.γ4
Την ομολογία του Πατριάρχη μας, την επιβεβαίωσε και ο συνάδερφος μου....ο Τζακ ντε....γιου νόου!!!

υ.γ 5 (κοντεύω )..
Εμείς φίλτατε εκπρόσωπε (ποι) τύπου, μπορεί να μην γνωρίζουμε τους κανονισμούς της Φίφα και λοιπών δυνάμεων αλλά επειδή γνωρίζουμε τα του οίκου μας, τη χαριστική βολή στο Θανάση και τον πρόεδρα δεν θα την δίναμε, δημοσιεύοντας δηλώσεις του ....

υ.γ 6 και τελευταίο...
Οι ηγέτες (sic ) σε όλα και παντού...στην πολιτική, στον αθλητισμό, στις επιχειρήσεις, κρίνονται και επιβεβαιώνονται ως ηγέτες, κυρίως μέσα από την επιλογή των συνεργατών τους...

Πατριάρχα μου, Του λόγου μου δε θα κουραστώ, ούτε θα βαρεθώ όπως προβλέπεις γιατί πολύ απλά δεν κάνω κωλοτούμπες για να κουραστώ...Το πολύ πολύ να κάνω αυτό που λέει ο τεράστιος Θέμης στο βίνεον παρακάτω...

....Την ευλογία σας....!